ilye - emma -

TÄVLING HOS FOKIS.SE


Bild inför en maskerad. Kolla mitt livlösa/slitna hår!

Jag är just nu med i en tävling hos årets blogg, nämligen foki! Hon har (i samband med forhair.se) anordnat en tävling som gör att du kan vinna två hårstylingsprodukter eller en plattång. Jag hoppas verkligen att jag vinner för mitt hår är inte bara slitet utan också väldigt livlöst i hårbotten. Som ni kan se på bilden. Jag kan få jättefina lockar nertill, men när det kommer till överhåret/hårbotten så faller allt platt. Har prövat många hårprodukter men det är inget som funkar på mig. Förutom osis+ dust it.

Jag har valt ut 2 produkter:
- Schwarzkopf OSIS+ Dust It Mattifying Powder
- Osis flatliner

Nu är det bara att hålla tummarna :)

Avtryck
Postat av: FotobyDenise

Hej vilken fin blogg du har! Hoppas du har haft en bra tisdag. Kika gärna in på min blogg, så kanske den blir ännu bättre!? Man kan aldrig veta förens man kikat in. Kanske gillar du den så att du vill börja följa den helt gratis med bloglovin(A)

Ha en underbar vecka

Kram från lilla mig!



2009-10-27 @ 23:36:37
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: JENNIE'S HUMOR

Lycka till =)

2009-10-28 @ 15:22:41
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Skriv här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0