ilye - emma -

Dag 02 – Min första kärlek



Första bilden du skickade till mig..

Av personliga skäl nämner jag inga namn.

Jag tycker inte att förhållanden fram tills mellanstadiet räknas då man inte var kär på riktigt, utan jag ska berätta om min första riktiga kärlek. Han som betytt och kommer betyda otroligt mycket för mig.
Det hela började med ett missförstånd, ett felskickat msn-meddelande, men slutade som någonting mer. Vi gick från att var okända för den andra, till att snacka nästintill varje dag.
Vårt förhållande höll inte så länge, men känslorna för dig har alltid suttit i och det var inte fram tills i nian eller något som mina känslor avtog.
Vi kunde gå från att snacka hur mycket som helst, till att inte höra från varandra på evigheter, så som det fortfarande är.
Men han är en av de bästa, en som jag litar på otroligt mycket och aldrig, kommer glömma, just för att han är så otroligt bra och fin.

Han var min första kärlek, han är en av mina bästa vänner.

Avtryck
Postat av: Emma Svahn

Vem maggs? :O

2011-01-25 @ 17:27:50
URL: http://ilyp.blogg.se/

Skriv här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0