ilye - emma -

uppdatering

Känner att jag inte alls är så flitig på att uppdatera bloggen och hänvisar därför till min facebook och min bdb. Till våren/sommaren så lovar jag att återkomma med nya inlägg, ny design och förhoppningsvis en nyare emma.

Tänkte uppdatera er lite på vad som händer runt omkring mig.
Jag går då samhälle/ekonomi på en liten skola här i laholm. Trivs oerhört bra i min klass, stor men mysig. Har börjat på fotbollen igen och nu ska jag ta tag i det här med träning. Får hoppas jag lyckas bara! Annars är det väl inte så mycket som händer just nu, fyller snart år - den 28 februari. 16 år blir jag då och får börja övningsköra. Ska väl bli kul antar jag, är lite nervös.

Nej, nu ska jag kolla film. Måste rensa tankarna, så blir en tjockiskväll med min bror. Ni får ha det så bra så hörs vi nästa gång jag uppdaterar (när det nu blir).


Bild på mig och min bästa vän, Sanna.

Avtryck

Skriv här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0