ilye - emma -

Året som gått ..

Vet att jag inte varit så aktiv här så nu ska ni få en årsresumé av mig , enjoy !


Januari
Tillbringade nyår med familjen, Wikingsson, Johansen & Stoffe på gran canaria.
Var på gran canaria till mitten av januari och sen bestod resten av skola.



Februari
Mahlin fyllde år, firade henne tillsammans med några stycken.
Minns inte så mycket av Februari mer än att jag pluggade stenhårt inför moppekörkortet.
Fyllde 15, gjorde provet och klarade det med 5 fel.
Äntligen var den svarta Peugeot Speedfighter 2 min!



Mars
Hade volleybollturnering med skolan. Kom sist men vi var lika glada för det!
Mamma, syster och bror fyllde år.
Sket en del i skolan och stack ut på moppeturer med mina vänner istället.
Donken, stranden, fotbollsmatcher och hallandsåsen var våra mål.



April
Det blev fler och fler moppeturer.
Jag var otroligt trött på skolan.
Var i polen med alla niorna, hemskt men ändå roligt.
Lärde känna fler personer, som man inte ens hade snackat med tidigare.
Trillade med moppen för första gången.
Rebecka fyllde år.



Maj

Bestod mest av skola på vardagar och fester på helger.
Körde 100 mil med min moppe. (woho)
Bråkade med en av mina bästa vänner.
Minns inte så mycket mer.



Juni
Hade världens onödigaste dagar i skolan. Kollade även 3ornas klasskamp.
Bal/avslutningsfest med niorna och även vattenkrig som slutade med att jag frös så mycket så att jag inte ens kunde köra moppe hem.
Skolan slutade, 96 splittrades och kvällen firades i Hasslöv.
Sanna fyllde år.



Juli
Minns inte alls vad som hände i juli, mer än karsefors och bad i poolen.
Mobilen gick iallafall sönder gång på gång.



Augusti
Var i stockholm med Rebecka. Kollade lady gaga tillsammans med henne, Johan och Mattis. Träffade även släkten däruppe.
Började i SP09B, inriktning språk. Har nog aldrig trivts så bra i en klass förut.
Lärde känna underbara vänner - Donkey, Drily & Matsäck, och skrattade mig igenom hela augusti.



September
Skolan blev bara bättre och bättre, roligare och roligare.
Lärde känna fler personer och helt plötsligt sket jag inte längre i skolan.
Var på läger med SP09B och sov sammanlagt 2&½ timme.



Oktober
Blev för första gången någonsin nöjd med mitt skolfoto.
Blev emo tillsammans med Maciek och skolan var fortfarande lika rolig.
Bror och Maggs gjorde tyvärr slut.
Var på halloween fest med sanna, utklädda till Mimmi Pigg och Sandy i grease.



November
Jag och Donkey (amanda) satte upp affisch i naturkunskapsklassrummet. Så nu hänger både donkey och monkey däruppe.
Jag var på mitt första Madison och kan därmed säga att förfesterna är alltid roligast.
Bytade från samhälle/språk till samhälle/ekonomi, men går fortfarande i samma klass.
Tog även spruta mot bacon-sjukan.



December
Lussevakan, umgicks mycket med Sanna, julafton och nyår.
Tog hål i öronen (bättre sent än aldrig), efter ett löfte med S1 (sanna).
Satte även upp ett stort papper i klassrummet som jag, Nina, Ellie, Amanda och Erica hade kladdat på.
December var helt klart en av de bästa månaderna detta året.



Avtryck
Postat av: EMMA SVAHN » ' pictures ' «

SV: ja det kalrt.. men imed att det är en bild varje dag så blir det ju nästan bara på oss i familjen..

2010-01-01 @ 21:38:45
URL: http://behindthecamera.blogg.se/
Postat av: EMMA SVAHN » ' pictures ' «

SV: tack själv maggs:D <3

2010-01-01 @ 22:51:25
URL: http://behindthecamera.blogg.se/
Postat av: olivia

men shit vad surt! ska fråga min lärare om han gjorde fel sen :)

2010-01-04 @ 17:21:22
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: EMMA SVAHN » ' pictures ' «

SV: hihi:D taack:D

2010-01-04 @ 21:16:51
URL: http://behindthecamera.blogg.se/
Postat av: Ellie

sv: saknar er oxå emma! :(

Särskillt när man läser din årsresumé från aug-dec ;) har varit ett roligt halvår iaf ;D<3

2010-01-18 @ 19:42:02
URL: http://nattbloggen.devote.se
Postat av: M

Tack för du stödjer Unicef =)

2010-01-20 @ 21:42:27

Skriv här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0