ilye - emma -

Dag 21 – En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv

1. Jag har aldrig rökt eller snusat.
2. Jag är väldigt nyfiken av mig.
3. Alla, oavsett om jag är vän med dem, kan lita på mig.
4. Jag blir lätt orolig och vet inte alltid vart jag har mina vänner.
5. Jag är en mobilnörd och smsar för mycket.
6. Hatar att prata i telefon.
7. Jag har spytt en gång pga alkohol.
8. Jag blir väldigt lätt irriterad och sur.
9. Jag har lättare för att lita på killar än på tjejer.
10. Jag började färga mitt hår i femman (brunt), sen dess har jag färgat det typ 100 gånger.
11. Jag har, i skrivande sekund, aldrig fått ett IG på ett prov/en inlämning och jag hatar att stava fel/se stavfel.
12. Jag föredrar en mysig hemmakväll framför t.ex. madison och sådana ställen.
13. Jag älskar att skratta och skrattar även när jag är ledsen för att ingen ska märka något.
14. Jag gillar att agera "psykolog" åt andra, få dom att må bättre osv.
15. Jag är mörkrädd, gillar inte att flyga, hatar spindlar och insekter som flyger, har lite klaustrofobi.
(16. Jag är världens barnsligaste 16åring, och jag är otroligt galen ibland, men även otroligt blyg.)

Hade kunnat fortsätta i all evighet.

Avtryck

Skriv här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0