ilye - emma -

Dag 2: Favoritpryl

Motorola svartblå, Nokia 3310, Motorola silver Sony Ericsson Z610i, Skypetelefon, Sony Ericsson rosa-guldig (ej på bilden - reklamerad), Sony Ericsson C (ej på bilden, bror lånar den), Sony Ericsson Xperia X10 mini (ej på bilden - reklamerad), Samsung Galaxy Ace.
Dessa är namnen på alla de mobiler jag haft genom tiderna. Som ni nog förstår är mobilen min favoritpryl. På den har jag allt. Internet, kamera, musik, spel, alarm, kalender, anteckningsblock. Sen att jag hatar att prata i telefon och älskar att smsa är en annan sak. Men mobilen är verkligen mitt allt. Kan inte överleva en dag utan den. Just nu har jag en Samsung Galaxy Ace som jag haft i knappt en månad. 5 megapixlar, otroligt bra ljud, snabb surf och bra utformad. Jag är kär i den !
Motorola svartblå, Nokia 3310, Motorola silver Sony Ericsson Z610i, Skypetelefon, Sony Ericsson rosa-guldig (ej på bilden - reklamerad), Sony Ericsson C (ej på bilden, bror lånar den), Sony Ericsson Xperia X10 mini (ej på bilden - reklamerad), Samsung Galaxy Ace.
Dessa är namnen på alla de mobiler jag haft genom tiderna. Som ni nog förstår är mobilen min favoritpryl. På den har jag allt. Internet, kamera, musik, spel, alarm, kalender, anteckningsblock. Sen att jag hatar att prata i telefon och älskar att smsa är en annan sak. Men mobilen är verkligen mitt allt. Kan inte överleva en dag utan den. Just nu har jag en Samsung Galaxy Ace som jag haft i knappt en månad. 5 megapixlar, otroligt bra ljud, snabb surf och bra utformad. Jag är kär i den !

Avtryck

Skriv här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0