ilye - emma -

Dag 1: Självporträtt


Alla är vi olika. Alla har vi något som gör oss till just oss. Jag har många sådana saker. Bara i ansiktet är det tusen. Fräknar, runda kinder, finnar, en ögonfärg som är mycket speciell, blir lätt röd på kinderna.
Jag går ofta osminkad, jag gillar inte att dölja mig bakom en massa skit som inte visar det som gör mig till mig. Jag anser mig inte snygg, inte ens lite söt. Men jag är i alla fall mig själv till 100 procent och jag skäms väldigt sällan. Min utsida skiljer sig väldigt mycket från min insida. På utsidan är jag alltid glad, den som alltid skrattar och som inte kan vara sur på någon. Men insidan, den förblir en gåta för alla utom mig själv.
Detta är jag, the naked truth. Sådan som jag är när jag är själv eller med mina närmaste vänner. Rufsigt hår, osminkad, knasig. Emma Hansson helt enkelt.

Avtryck

Skriv här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0